Regardz is een fullservice dienstverlener op het gebied van hospitality. Wie een locatie en de bijbehorende service(s) wil boeken voor een overleg, vergadering, congres, training of evenement, kan dat doen bij Regardz. Het beschikt over tien eigen locaties en benut de online markt van hospitality door middel van een zelf ontwikkeld, online boekingsplatform. Het bedrijf heeft oog voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Jertske van Voorthuizen, HR Manager, vertelt over de werkwijze van Regardz.
Social return komt binnen Regardz vooral tot uiting op de eigen locaties. “We zijn welwillend om mensen kansen te bieden. We weten immers hoe belangrijk werk is. Het biedt mensen de kans onderdeel uit te maken van een sociale omgeving. Hoe blij zou je zelf zijn als bedrijven je een kans zouden geven, als je een afstand tot de arbeidsmarkt zou hebben?” Dat gevoel vormt voor Regardz de drijfveer om mensen met een beperking aan te nemen, om naar speeddates met kandidaten te gaan en om bij een netwerk als de 99vanAmersfoort aangesloten te zijn. “Op dit onderwerp werken we tot op heden vrij ad-hoc. We gaan niet uit van een vast beleid of harde targets, maar kijken naar kandidaten die we tegenkomen en vragen ons af wat een passende baan voor hen zou zijn.”